Најголема улога во образованието на учениците со посебни образовни потреби завземаат моделите: Inside-out blended learning и Outside-in blended learning каде ученикот новата наставна содржина почнува да ја изучува надвор, во околината а потоа се продолжува внатре во училница и обратно.
Физичката активност е исклучително важна за децата со атипичен развој, особено во школската возраст од 7 до 15 години, кога се развиваат многу когнитивни, физички и социјални вештини. Во овој период, децата активно учат и напредуваат во многу области, и затоа е особено важно да се обезбеди соодветна поддршка и стимулација.
ИМАГИНАЦИЈА, ПАНТОМИМА, СИМУЛАЦИЈА НА АКТИВНОСТИ ВО МАЛИ ГРУПИ ИЛИ СОСТАНОЦИ, ИНТЕРВЈУ, НАРАЦИЈА, МУЗИЧКА СЛИКА, ЦРТАЊЕ ИЛИ ПИШУВАЊЕ се техниките кои се употребуваат во процесот на драма терапијата.
Веб-страницата користи колачиња со цел непречено функционирање, статистики и подобрување на Вашето корисничко искуство.Кликнете на следниот линк со цел да се информирате за тоа како ги користиме колачињата: политика за колачиња.